Free counter and web stats

woensdag 1 mei 2019

Vervolg gesprek

Vandaag een vervolg gesprek gehad.
Gisteren had ik al een gesprek met de arts van centrum thuisbeademing (ctb).
De arts van het ctb zei gisteren al tegen mij dat een gereatrische instelling geen optie was omdat ze daar de zorg niet aankunnen.
En vandaag werd dit dus bevestigd.

Het nieuwe plan is nu om te kijken of Lazlo naar de IC in het ikazia ziekenhuis kan totdat hij zover is om naar heliomare te gaan om daar optimaal te revalideren.
Of om Lazlo naar huis te halen totdat hij zover is om naar heliomare te gaan.

Vanuit het ziekenhuis hebben ze de voorkeur om naar het ikazia te gaan.
Maar ik heb zelf de voorkeur voor thuis.

Thuis hangt af of er passende fysiotherapie gegeven kan worden thuis.
En of heliomare patiënten opneemt vanuit de thuissituatie.
Dit zijn natuurlijk allebei wel heel belangrijke punten.

Maar dit gaat allemaal uitgezocht worden.
Gelukkig is de gereatrie eindelijk van de baan.

Als Lazlo ver genoeg is dan is het sowieso de bedoeling dat hij voor optimale revalidatie naar heliomare gaat.

Waarom ik voorkeur heb om Lazlo thuis te hebben is,
De rust wat hier wel is en op een IC niet we hem hier elke dat kunnen wassen met water en haren wassen wanneer het nodig is tanden goed poetsen.
En als hij slaapt wat hij erg nodig heeft we hem gewoon rustig laten slapen.
Als het mooi weer is we Lazlo lekker buiten kunnen zetten in het zonnetje.
De diertjes en de kindjes er zijn.
En alle mensen zomaar ff kunnen binnenlopen als ze even een kwartiertje over hebben zonder eerst helemaal naar Rotterdam te hoeven rijden.

Maar we staan ook open voor de Ikazia optie.
Wel gaan we eerst kijken daar op de IC.

Verder weet ik niet of er nog bijzonderheden zijn geweest vandaag want wij zijn niet heel lang bij Lazlo geweest.
Ons lieve vriendinnetje heeft vandaag weer onze honneurs waar te nemen.
Zo super lief dat zij dit met zoveel liefde en toewijding doet. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen.
Ik denk niet dat er nog bijzonderheden waren want dan had ik het wel gehoord.


2 opmerkingen:

  1. Vind het allemaal bijzonder genoeg, goede ontwikkeling dat gereatrie afvalt ! Snap dat je Lazlo thuis wil hebben, hopelijk gaat dat tot Heliomare gebeuren. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Belangrijke beslissingen en kost ook tijd en goed inzicht, zwaar weer.
    Maar heel veel sterkte en dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen