Free counter and web stats

zaterdag 4 mei 2019

Gelukkig weer een betere dag

Gisteren aan het eind van de middag nadat ik het blog had geschreven ging Lazlo nig een keer in de stoel.
Dit was helaas absoluut geen succes.
Vanaf het begin erg zweten en onrustig wat allemaal erg duide op pijn.

Ik heb toen na hooguit een kwartier de verpleging gebeld en toen hebben zw hem weer in bed gelegd en wat extra pijnstilling gegeven.
Lazlo werd toen gelijk wel weer een stuk rustiger.

Wat ik gisteren ook al schreef had hij volgens mij last van zijn rechterheup of bil ofzo.

Gisterenavond nog naar het ziekenhuis gebeld om te vragen of ze Lazlo vandaag pas in de stoel wilden gaan zetten als ik er was.
Omdat ik dan in de gaten kon houden of het wel of niet zou gaan.
Dit begrepen ze en hebben ze ook gedaan.

Vanochtend toen ik er was heeft Lazlo 1.5 uur in de stoel gezeten en dat ging gelukkig weer goed.

Daarna is er bezoek geweest, ook van Lazlo z'n ziekenhuisbuurman van 2013.
Met hem hebben we net als toen enorm gelachen.
Zo erg dat het beademingsapparaat er soms van op hol sloeg.
Dit was erg gezellig.

Nu ligt Lazlo een beetje te slapen maar dat is ook goed om beter te worden.



1 opmerking:

  1. Gelukkig dat het weer beter gaat en nog gelachen ook, even een opsteker en ben blij voor allemaal ! dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen