Free counter and web stats

maandag 27 mei 2019

Tevreden fysio

Vanochtend toen ik aankwam zat Lazlo net in de rolstoel.
We zijn ook met de rolstoel even naar het dakterras geweest.
Alleen hoe mooi de dag begon qua weer met zonnetje, zo bewolkt met harde wind was het toen we daar aankwamen.

Dus het werd helaas weer geen lang verblijf op de daktuin.
Ik had geregeld dat ik alleen met Lazlo boven zou blijven totdat hij het zat was.
Maar het werd al snel te koud.

Misschien morgen alhoewel ik net hoor dat ze voor morgen regen opgeven.
We gaan het zien.

Wel gewoon 2.5 uur in de stoel gezeten, dat is ook wel weer best lang.
Om 14.00 kwam de fysio en heeft Lazlo weer op de bedrand gezeten.
Dit ging echt alweer een stuk beter dan afgelopen vrijdag.
De fysio was hier echt heel tevreden over.

Logopedie is ook nog langs geweest en we hebben alvast een soort lijstje gemaakt voor het eventuele spraakapparaat wat hopenlijk deze week binnen komt om uit te proberen.
Als het er is en het bevalt dan leg ik het wel uit hoe het werkt enzo.

Verder nog bliksem bezoekjes gehad van het CTB en diëtist en Lazlo z'n longarts is nog even komen buurten.

Lazlo zit nu volledig aan zijn eigen beademingsapparaat en helemaal niet meer aan de
IC beademing.

Ik denk dat dit de info wel weer was voor vandaag.

Zijn er nog mensen die morgenavond of woensdagavond nog tijd hebben voor een bezoekje aan Lazlo?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten