Free counter and web stats

zondag 5 mei 2019

Sorry..... maar wat een geKUT.........

Vanochtend toen ik aankwam bij Lazlo zat hij in de stoel.
Alleen door het raampje van het voorhalletje zag ik dat Lazlo totaal niet comfortabel mama zat te roepen.
Binnen heb ik hem wel weer rustig gekregen.
Een klein poosje later gaf Lazlo aan dat hij pijn in zijn heup had en naar bed wilde.
Om naar bed te gaan duurde natuurlijk even en toen  ik een
kussen achter z'n benen vandaan haalde zat hij weer een stuk comfortabeler.
Het is dus in een stoel zetten en na 1.5 uur er weer uuthalen, en tussendoor wordt er eigenlijk niet meer gekeken.
Dus als je pijn hebt dan heb je gewoon 1.5 uur pijn, jammer dan.........

Ook zag ik bij binnenkomst datde canule/tube niet goed zat.
Dit heb ik aangegeven bij verpleging en deze zei letterlijk....... ik denk het wel dat hij goed zit.
Dus  ik dacht 'okee' dan denk ik het ook.

Toen bleek vanmiddag dat de canule er bijna met cuff en al uit kwam zetten.

Als je dan tegen een IC arts zeg dat je dit al hebt aangegeven krijg je een hele minderwaardige blik toegeworpen.

Zoals het er nu naar uitziet is het wel weer allemaal okee maar het heeft weer een hoop foute energie gekost.
En dan gek vinden dat je er geen vertrouwen hebt dat het goed komt als je naar huis gaat.
Ik heb wel de KNO in Zwitserland hiervan op de hoogte gesteld, dit had ik met hen afgesproken bij vertrek, dat als er iets volgens mijn bevindingen mis ging dat ik dat zou melden.

We hopen morgen weer een beetje positief nieuws te kunnen brengen.

3 opmerkingen:

  1. Jeetje. Maar goed dat je er zelf allemaal naar kijkt zeg. Wat een gedoe allemaal. Ik hoop dat er snel oplossingen komen zodat niets zijn herstel in de weg kan staan
    Hoi vol lieve mensen xxx♥️👍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt niet fijn Joland en zeker ook niet voor Lazlo en als je dan naar huis gaat is het ook niet prettig achterlaten. Triest maar blijf vechten!
    lieve groeten Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad KUT met hoofdletters ! Snap dat ze het op IC druk hebben, maar je had het toch nog gevraagd om te wachten tot jij er zou zijn om Lazlo in stoel te zetten. 't Meest triest voor hem, maar zo laat je hem ook niet met vertrouwen achter. Begrijp dat jullie hem het liefst thuishebben. Sterkte lieverds XX

    BeantwoordenVerwijderen