Free counter and web stats

dinsdag 7 mei 2019

Dag van de OK

Vandaag moest Lazlo voor de canule wissel naar de OK.
Dit stond gepland om 14.30 en om 15.00 werd Lazlo aan de beurt.
Alleen door de OK is er verder niets gebeurd omdat als er ineens plaats is je opgeroepen kan worden en dan ineens naar de OK moet.
Wel wilde de fysio gewoon komen maar toen werd er net gebeld dat ze klaar moesten gaan maken voor transport.

De OK is verder wel goed gegaan.
Er is een endoscopie gemaakt en daar was op te zien dat de operatie van Zwitserland er goed uit zag.
De stent is weggehaald en een nieuwe canule is geplaatst.

Toen ik wegging was Lazlo nog niet zo lang wakker.
Hij wilde iets duidelijk maken maar daar begreep ik niets van.(dit is zo frustrerend voor zowel Lazlo als voor mij)
Ik heb de verpleging erbij gehaald en die ging hem wat extra pijnstilling geven.
Hij was al wel wat rustiger toen ik wegging.
 Toen ik wegging waren er 2 vrienden van Lazlo, ik hoop dat zij hem weer wat hebben kunnen opvrolijken.

2 opmerkingen:

  1. Dat is gelukkig maar weer gebeurd, zal ook in beleving Lazlo een drukke dag zijn geweest, nu even chillen met vrienden om te relaxen. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was voor jou rot weggaan, hoop dat je morgen rustiger kan, maar ok goed gegaan
    Dikke knuffels Wil

    BeantwoordenVerwijderen