Free counter and web stats

zondag 12 mei 2019

Na zaterdag komt zondag

Net als een zaterdag in het ziekenhuis gebeurd er op zondag ook niet zoveel.

Vanochtend in de stoel gezeten en daarna een poosje in bed geslapen.

En nu weer in de stoel en uitgesteld naar de F1 luisteren.
Wij weten de uitslag dus nog niet.
Het spannende van dit was nog wel dat ik het moest opstarten op de telefoon.
En dan het begin vinden viel natuurlijk niet mee.
Dat vond Lazlo best zwaar irritant dat ik daar weer zo mee stond te hannessen.

Nu maar hopen op een goede race.

Vanmiddag vroeg Lazlo of er nog visite kwam.
Nee helaas Laz vandaag moet je het alleen met mij doen, maar ik ben ook gezellig hoor.
Toen ik dat zei moest hij een beetje lachen.

Ik vertelde hem dat er morgen wel visite komt en dat Céleste disdag weer een dagje terug komt van de camping en zij dan wel langs zou komen ook met de kindjes.
Toen begon Lazlo Misha, Misha (Féline is een beetje moeilijk )te zeggen.
Ik vroeg hem 'vind je het gezellig als de kindjes er zijn toen antwoorde hij dat hij het fijn vind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten