Free counter and web stats

vrijdag 26 april 2019

Een rommelige dag

Vanochtend toen ik aankwam in het ziekenhuis was de fysio net bij Lazlo.
Vandaag heeft hij weer op de statafel gestaan.
Volgens de fysio ging het al een stuk beter dan de vorige keer.

Nadat de fysio weg was kwam er een ergotherapeut langs.
Die heeft weer wat tips gegeven over hoe Lazlo het beste benaderd kan worden.
Dit was eigenlijk wel een beetje wat ze in Zwitserland ook wel een hebben verteld.
Rustig praten vertellen wat je doet en ook voldoende rust geven is allemaal heel belangrijk.
We kregen een compliment dat we alles eigenlijk wel al erg goed doen.

Gisteren net nadat ik het blog had geplaatst kwamen de IC arts en de revalidatie arts nog even langs met nog wat uitleg over het herplaatsen van Lazlo.
Zij kwamen vertellen dat Lazlo nog niet toe is aan hele intense therapie.
Dit begrijpen we, maar het kwam er dus wel op neer dat Lazlo dan geplaatst gaat worden bij gereatrie.
Ik heb vannacht hier weer eens slecht van geslapen en hele gesprekken gevoerd in mijn hoofd.
Ik ben toen uit bed gegaan en heb opgeschreven waar ik mee zit en dat ik dit dus perse niet wil.

Helaas hebben we de brief nog niet kunnen geven omdat het erg druk was op de afdeling door onstabiele patiƫnten.
Maar dit komt dan morgen wel.

Longarts is ook nog geweest en die vond dat Lazlo sinds de laatste keer dat hij er was een stuk vooruit is gegaan.

We blijven vechten voor een goed plekje voor Lazlo.
Het is alleen zo jammer dat er voor gevochten moet worde.

2 opmerkingen:

  1. Hou vol met vechten. Je weet nu dat dat ook wel eens beloont kan worden. Heel veel sterkte xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Triest zoals het gaat, logisch toch dat jullie voor Lazlo de allerbeste revalidatiekliniek willen, vorderingen van nu zijn zo positief ! Inderdaad jammer, maar je moet doorvechten hoor. Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen