Free counter and web stats

donderdag 18 april 2019

Broer en zus dag #2

Weer een rustige dag vandaag, toen ik vanmorgen bij Lazlo kwam stond zijn bed in zit stand, dus zat hij rechtop. Begin van de middag heb ik geholpen met hem op zijn zij te leggen en later in de middag gedraaid naar zijn andere zij. Vlak voordat ik weg ging heb ik weer geholpen om Lazlo weer rechtop in bed te zetten, met het bed in zitstand weer. Lazlo had nog 2 krammen van de operatie in zijn borst, die zijn er vandaag uitgehaald. Ook had hij vandaag voor het eerst speciale schoenen aan, soort gips schoenen. Dit is tegen spitstenen. Met het zitten heeft hij die aan gehad en vanmiddag weer met het zitten. We hebben vandaag een beetje ruzie gehad met de sonde voeding, dat aparaat begon telkens te piepen dat er iets niet goed zat, dus elke keer weer het slangetje verleggen enzo, maar uiteindelijk hebben de verpleger en ik samen het zo kunnen leggen dat het daarna goed ging! Verder hebben we het idee dat hij probeerd met zijn tong te klakken, zoals hij dat voorheen ook altijd deed. Ook hebben we het idee dat hij dat soms doet op een bevestigende manier. Dit was het wel weer een beetje voor vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten