Free counter and web stats

woensdag 10 april 2019

Broer en Zus dag

Vandaag ben ik, (CĂ©leste) een dagje bij Lazlo geweest. Wat ongelofelijk fijn is het dat ik dat vanaf nu weer kan gaan doen, nu ze weer lekker in Nederland zijn. Zo fijn dat ik er nu ook gewoon kan zijn voor lazlo en voor mijn ouders. Er is vandaag eigenlijk niet zoveel gebeurd iemand van de KNO is nog even langs geweest maar die heeft ook niet zoveel gedaan. Ze heeft wel bevestigd dat iedereen op de afdeling van de KNO weet dat Lazlo er is en oude bekenden die zouden als ze tijd hebben eventjes langskomen hadden ze gezegd. Iedereen is ook op de hoogte ervan dat ze alles in overleg moeten doen met Zwitserland dus dat is wel fijn dat ze niks zelf gaan doen. Verder is er niet zoveel gebeurd vandaag. Het was heel fijn om bij hem te kunnen zijn, mijn moeder en mijn vader hebben vandaag op de kindjes gepast dus dat vonden ze denk ik ook wel heel erg fijn om weer met de kleinkinderen te kunnen spelen en kroelen. Ik hoor net op de radio dat het ook nog broer en zussendag is vandaag dus dat is wel heel toevallig dat wij vandaag ook een broer en zussendag hebben gehad. Er was helaas nog geen uitslag van de MRSA test dus vandaag ook nog een dag met schort handschoenen en mondkapje op gezeten. Hopelijk hebben ze morgen de uitslag daarvan.

Vanochtend was de koorts weg maar vanmiddag wel weer een beetje koorts.
Afwachten op de uitslag van de kweken om gericht antibiotica te kunnen geven.
Nu wordt er al wel standaard antibiotica gegeven hoor.

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk he Celeste, dat ze weer hier zijn, voor papa en mama ook even goed om met Misha en Feline te zijn ! Hoe toevallig broer en zusdag <3 , wacht test MRSA met vertrouwen af ! Liefs voor allemaal XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk weer ff zus en broer en vanaf nu weer vaker!! Dikke knuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk Celeste, weer samen!! Dikke knuff xx

    BeantwoordenVerwijderen