Free counter and web stats

zondag 31 maart 2019

Nog minder nieuws

Vandaag nog minder nieuws te vermelden dan gisteren.
Op zich is dit natuurlijk niet verkeerd omdat we rustig het weekend willen doorkomen.
We willen geen gekke dingen.

Vanmiddag heb ik (jo) samen met de verpleegster Lazlo z'n haar gewassen.

De fysio is geweest zoals elke dag voor het bewegen van de armen en benen.

Vanmiddag bij het in een andere positie leggen draaide Lazlo z'n hoofd steeds naar links, maar hij moest juist naar rechts gedraaid liggen.
Toen heb ik z'n hoofd gedraaid en tegen hem gezegd dat hij zoals ik hem neerlegde moest blijven liggen, en toen dachten we wel dat ik een soort van contact met hem had.
Hij keek in mijn richting en draaide z'n hoofd mee en liet hem ook zo liggen.

Nu staat de wedstrijd van de F1 aan.
Hopen dat hij daar toch wat van mee krijgt.

1 opmerking: