Free counter and web stats

vrijdag 8 maart 2019

Een hele lange dag van wachten

Vanmorgen om 7.15 heb ik Lazlo tot de lift naar de OK gebracht.

En daarna ben ik terug gegaan naar het hotel. En toen begon het wachten.
Om de tijd te doden allerlei dingen heel obsessief gedaan.
Alle kleding op de hand weggewassen, niet eerder gaan eten dan het bolletje wol opgehaakt was, auto opgeruimd.
Hoe gek kan je zijn. Toen was het best snel 15.00 uur.
En dat was de tijd dat Jacques en Aldert ariveerden.

Na een bakje koffie begon het wachten opnieuw en dat duurde heel lang kan ik wel vertellen.

Om ongeveer 19.00 zijn we in het ziekenhuis gaan vragen of zij al iets wisten.
Zij konden zien dat de operatie nog bezig was en waarschijnlijk tot 20.00 zou duren.

Ik ben net gebeld door één  van de artsen die bij de operatie aanwezig waren.
Zij vertelden dat de operatie nog niet klaar is maar dat ze de fistel hebben kunnen sluiten en de operatie tot dus ver goed is gegaan.
Het kan nog wel een poosje duren voordat ze helemaal klaar zijn en dan gaat Lazlo naar de intensive care.

Wij gaan vanavond om ongeveer 22.00 nog even langs het ziekenhuis om misschien nog wat meer informatie te krijgen.
Tot dusver geen slecht nieuws gelukkig.
Ik laat morgen weer wat weten op het blog.

Iedereen

2 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte allemaal ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de update! Heel veel sterkte met wachten, ik kan me voorstellen dat de tijd tergend langzaam gaat nu. We duimen en denken vanuit Zevenhuizen!

    BeantwoordenVerwijderen