Free counter and web stats

dinsdag 12 maart 2019

Niet hele grote veranderingen.

We komen net bij Lazlo vandaan.

Vandaag hebben ze geprobeerd om de ecmo te stoppen.
Na een uur hebben ze hem weer aangezet omdat er zich teveel co2 ging stapelen inhet bloed.
Morgen gaan ze het opnieuw proberen.

Ik ga voor de informatie voor hier in het ziekenhuis proberen of ik zijn co2 verleden uit het EMC kan achterhalen.
Ze zeiden dat ze het wel fijn vonden dat ik dit zou gaan proberen.

De epileptische activiteiten in de hersenen zijn wel gestopt.
Ze hebben nu de slaapmedicatie uitgezet, en gaan dan kijken of de epileptische activiteiten  niet terug komen.
Lazlo is nog niet wakker  ondanks dat de slaapmedicatie uit staat.
Ze weten ook niet hoelang dit evt kan duren.

Verder valt er vandaag niets meer te melden.
Jammer dat het afzetten van de ecmo nog niet is gelukt.
Maar wel fijn dat de epileptische activiteiten gestopt zijn.


3 opmerkingen:

  1. En we duimen heeeeel hard door....
    Opnieuw heel veel sterkte xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor nu wel wat positieve geluiden. We duimen gewoon door. 😘❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat de positiviteit doorzet. Vergeet niet dat als er zich iets voordoet waarbij ik hulp kan bieden dat ik er voor jullie ben xx Hou vol allemaal. Ik blijf gaan voor de Pizza xxxxxxxxxxxx ♥️♥️♥️

    BeantwoordenVerwijderen