Free counter and web stats

vrijdag 28 juni 2019

Na een dagje geen blog.

Gisteren een dagje geen blog geschreven, hoewel er toch wel wat gebeurd is.

Lazlo is onder de douche  geweest in de douchstoel.
Dit vond hij ondanks dat hij pijn in z'n rug had van de stoel erg lekker.
Morgen gaan CĂ©leste en ik hem samen douchen.

Gisteren is de katheter er weer uitgehaald en moest Lazlo zelf proberen om in de fles te plassen en dat ging best goed.
Hij kon goed zelf aangeven wanneer hij moest plassen en kon het okk goed ophouden.

Vandaag lukte het niet om te plassen.
We denken dat hij het te lang had opgehouden.
Dus vanmiddag is er gekateteriseerd zodat de blaas leeg was.
En daarna lukte het gelukkig weer wel.
We zullen maar hopen dat het een kwestie van wennen is.

Ook weer in de stoel gezeten allebei de dagen.
Vandaag heel lang buiten gezten.

En ook weer geoefend met de spraakcanule.

Verder valt er niet zoveel te melden, elke dag gaat alles een beetje beter, maar er valt niet elke dag wat nieuws te vertellen.

We hebben daarom besloten dat ik niet elke dag meer een blog ga schrijven,  omdat het steeds moeilijker wordt om er een verhaal over te schrijven.

Wel ga ik jullie in ieder geval 1 keer per week op de hoogte houden, en als het nodig is doe ik dit vaker.

Nogmaals bedankt voor de kaartjes welkeLazlo al heeft ontvangen.
Hij is hier erg blij mee, en zei deze week dat hij ze zag hangen. En vandaag bij de nieuwe kaartjes die binnen kwamen kon hij zelfs sommige dingen op de kaartjes zien.

Ik hou jullie op de hoogte, maar niet meer elke dag.
Mochten jullie het echt niet meer houden mogen jullie altijd appen naar mij persoonlijk.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten