Free counter and web stats

dinsdag 25 juni 2019

Na een boze mail

Gisteren eind van de middag uiteraard nog niets vanuit het EMC  gehoord.
'S ochtends was er vanuit hier weer gebeld, en toen werd er gezegd dat ze terug gebeld zouden worden, maar zoals ik wel had verwacht was dit dus niet gebeurd.

Aan het eind van de middag heb ik een boze mail gestuurd naar de KNO afdeling met als titel ontevreden.
In de mail laten weten dat ik erg ontevreden ben iver de gang van zaken.

En ja hoor vanochtend om 8.30 werd ik gebeld of we om 11.30 in het EMC konden zijn.
De persoon die belde wist ook helemaal niet dat Lazlo vanuit Heliomare moest komen.
Ik heb haar dus maar verteld dat ze contact moest opnemen met Heliomare.

Om 9.00 werd ik door Heliomare gebeld dat om 10.00 de ambulance Lazlo zou komen ophalen.
En we idd een afspraak hadden voor 11.30.

Dus op naar Rotterdam voor de scopie.
Zowel op de heen als de terugweg gelukkig geen file gehad.

In Rotterdam bleek alles er prima uit te zien.
Dit was een hele geruststelling voor ons allemaal.
De canule is gelijk gewisseld voor een nieuwe, want anders zouden we over 2 weken weer deze rit moeten maken.
Dus twee vliegen in één klap.

Vanmiddag toch nog even fysio gehad.
Hierbij wilden ze eerst gaan fietsen op de bedfiets.
Maar helaas gaf deze foutmeldingen en dit wilde de fysio eerst even op zijn gemak gaan bekijken.
Toen heeft hij gekeken wat Lazlo een beetje kon qua bewegen.
Heeft dus wat met z'n heupen gedraaid en geprobeerd actief te zitten.
Dit ging best aardig zo voor de eerste keer.

 Hopen dat er wat mee gedaan wordt met dat we hebben aangegeven dat Lazlo wel wat meer zou willen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten