Free counter and web stats

dinsdag 18 juni 2019

De eerste dag

Vannacht hebben we allemaal wel goed geslapen, fijne bijkomstigheid.
Je weet het nooit zo'n eerste nacht.

Toen Jacques vanochtend rond 11.00 aankwamen lag Lazlo voor het eerst in 3 maanden aangekleed op bed.
Best wel weer even anders dan zo'n blauw ziekenhuis jasje.

Helaas lukte het niet om een overhemd aan te krijgen.
Nu heeft hij een t shirt aan van hier, waarvan de rug is open geknipt.
Jacques neemt van de week wat eigen oude shirts mee waar we dat dan ook maar even mee doen totdat het overhemd aantrekken weer wel gaat.

Voordat wij er waren was de fysio  al langs geweest, en verder op de dag nog twee keer.
Vandaag weer gefietst, alleen dit was natuurlijk al heel lang geleden en met het rechter been ging dit niet zo lekker.
Maar flink door oefenen dat dat snel weer wel lukt.

Rolstoel stond er ook vanochtend al maar die gaat morgen nog wel aangepast worden.
Lazlo had pijn in z'n schouders, dit kwam doordat de rugleuning niet hoog genoeg was.

Logopedie gaat volgende week woensdag kijken hoe het zit met de slikfunctie van Lazlo.
Of dit allemaal goed gaat. Ik leg dan wel uit wat ze gaan doen.

Diëtist laat alles voorlopig hoe het nu is en gaan dmv elke week wegen kijken welke veranderingen eventueel nodig zijn qua sondevoeding.

Lazlo is wel moe van vandaag, het was best een inspannende dag.

In de correctie van gisteren stond natúúrlijk ook weer een fout.
Postbus moest natuurlijk postcode zijn.
Maar ik dacht dat dit wel begrepen zou worden.

Ik vergeet vaak of ik ben niet in de gelegenheid om het blog via Lazlo's facebook te delen.
Je kan natuurlijk ook gewoon naar het blog gaan, of anders mij uitnodigen om fb vriend te worden.
(Schrijf er dan wel ff bij als ik je niet ken voor het blog van Lazlo)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten