Free counter and web stats

woensdag 27 maart 2013

Redelijk stabiel...

Vanmorgen is Lazlo overgeplaatst van de thorax IC naar de IC op 3 zuid.
Hij wordt nog steeds slapende gehouden en hij is geintubeerd om beademd te kunnen worden.

Er zit toch een bacterie in de linker borstholte. Ze houden de wond open zodat ze het regelmatig schoon kunnen maken.

Morgen vindt er een groot overleg plaats met alle behandelende artsen om een plan van aanpak op te stellen.

Vanmiddag kregen we ook een telefoontje van zijn behandelend longarts. (Deze zat helaas ziek thuis).
In het kort komt het er op neer dat de toestand van Lazlo kritiek is, maar dat het momenteel redelijk stabiel lijkt.

Voorlopig wordt Lazlo nog slapende gehouden.

4 opmerkingen:

  1. Lieve allemaal, las berichtje al half uurtje geleden, maar moest even verwerken, wat moet je schrijven bij zoveel spanning en verdriet.
    Woorden schieten me tekort en wat ik voor jullie wens dat weet je tenslotte allang !
    Laten we vertrouwen op de enorme vechtlust van Lazlo en goed behandelplan morgen. liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieverds, hier word ik stil van...vertrouwen op de kracht en het doorzettingsvermogen van Lazlo. Met mijn hart en mijn gedachten sta ik om jullie heen. heel veel liefs en sterkte, Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Brrr....wat is dit heftig voor jullie....!!!!Heel veel sterkte!
    liefs antonet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve schatten, ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve dat ik heel erg aan Lazlo en jullie moet denken en hopen dat de artsen morgen een positief plan van aanpak hebben. Ik sluit me bij Els aan, vertrouwen op de enorme vechtlust van Lazlo. Heel veel liefs en sterkte toegewenst. Joke xxx

    BeantwoordenVerwijderen