Free counter and web stats

donderdag 4 november 2010

Wat nu weer?......

Vanmorgen om kwart over tien werd ik gehaald voor de CT-scan.
Zo rond twaalf uur zou ik dan een bronchoscopie krijgen........

Maar uit de ct-scan bleek dat er geen vlekjes meer op mijn longen zaten.
Dus de artsen weer in druk overleg.
Uiteindelijk werd besloten om de bronchoscopie niet door te laten gaan omdat er niets te zien valt.

Ik heb dus geen longontsteking en ook geen reactie van de bestraling.

Als het goed is wordt er morgen een ct-scan gemaakt met contrastvloeistof.
Dan kunnen ze kijken of er ergens bloedpropjes bij mijn longen zitten, of dat er iets anders aan de hand is.

Vooralsnog is het nog niet duidelijk wat er aan de hand is.

1 opmerking:

  1. Hoi Lazlo en fam,
    Maar hopen dat ze er snel achter komen wat er nu aan de hand is!
    Veel sterkte toegewenst.
    Veel liefs van Cor, Corina, Natashja en Joeri

    BeantwoordenVerwijderen