Free counter and web stats

vrijdag 5 november 2010

Vraagtekens......

De ct-scan met contrast vloeistof is niet doorgegaan......... foutje in de planning.......

Er is vanmorgen wel bloed geprikt uit een slagader om te kijken of er geen afvalgassen in mijn bloed zit.
Dit zou kunnen komen omdat de artsen denken dat mijn ademhaling niet goed is.
Omdat er een deel van mijn borstkast is verdwenen, drukt dat gedeelte in als ik ademhaal. Normaal gesproken zou de borstkast moeten uitzetten.

Uit de bloedwaarden bleek dat dit (nog) niet het geval is.
Wel heb ik alvast uit voorzorg een intake gesprek gehad met het beademingsteam.
Als er niet genoeg afvalgassen wordt uitgeademd dan zouden ze dat kunnen verhelpen met bijvoorbeeld
's nachts beademings apparatuur aan te sluiten.
Maar voorlopig is dit niet nodig.

Maandag wordt er gekeken met een ct-scan of er bloedpropjes in mijn longen zitten, want dat zou ook  nog kunnen.
Als dit het geval is dan wordt dit verholpen met bloedverdunners.

Verder wordt er ook een longfunctie test gedaan, om te kijken of er wel genoeg lucht in en uit gaat.

Ik zorg weer voor een hoop vraagtekens bij de artsen.

Maar........ het weekend ben ik in ieder geval weer thuis.
Maandagochtend wordt ik weer opgenomen voor verder onderzoek.

3 opmerkingen:

  1. hee,
    Maar hopen dat ze er snel uit zijn.
    Maar nu eerst lekker genieten van het weekendje thuis.
    En dan maandag er vol goede moed weer tegenaan!!
    Liefs Cor, Corina, Natashja en joeri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pffftt.... Wat een verhaal weer! Gelukkig ben je lekker thuis van het weekend! Kun je je laten perforeren door dat kleine zwarte harige monster :-)
    Sterkte Luizelo, we denken aan jullie!
    Dikke kus en tot snel.

    De Stammen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lazlo en familie,
    Veel sterkte morgen weer in het ziekenhuis. We hopen met jullie mee dat er snel duidelijk wordt wat er loos is. En misschien belangrijker nog, dat je wat lekkerder in je vel komt te zitten. Kop op en tot snel!
    Veel liefs, Ricardo & Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen