Free counter and web stats

woensdag 24 juli 2019

Maar weer eens een blog

Nadat ik dinsdag 16 juli het blog had geschreven onstond er weer gedoe met de canule.

Lazlo kon weer praten met opgeblazen cuff en dat hoort niet.
Dus arts van Heliomare gebeld *want het was natuurlijk weer avond) die heeft weer naar het EMC gebeld.

Na diverse keren heen en weer bellen zei een DODO in het EMC. ...... morgen om 8.30 hier op de poli KNO.

Nou dat was natuurlijk totaal geen optie, ik heb toen zelf een app naar het CTB gestuurd en toen werd er direct toegezegd dat hij iig de donderdag gewisseld zou gaan worden.
Dit is uiteindelijk zelfs de volgende dag geworden.

Dit was dus 17 juli. Zondag 21 juli begon de ellende dus weer met praten langs de canule.
Dus gisteren dinsdag 23 juli is de canule weer gewisseld.
Helaas had dit wel weer wat voeten in aarde, en heb ik weer zelf moeten appen voordat er toegezegd werd dat ze kwamen wisselen.
Ik schijn de betere lijntjes te hebben dan de verpleging hier.
Ze doen echt hun best hoor maar krijgen helaas elje keer de verkeerde personen aan de telefoon.

Verder met de revalidatie doet Lazlo erg zijn best.
Hij fietst regelmatig met z'n armen en benen op een soort hometrainer.
Hij kan zelf ook trappen zonder ondersteuning.
En sinds gisteren heeft hij ook oefeningen om z'n armen nog verder te trainen.

Van maandag op dinsdag heb ik bij Lazlo in Heliomare geslapen.
Dit heeft geen gekke dingen opgeleverd qua alarmen ed behalve dat Lazlo mij een keer wakker maakte omdat ik lag te snurken.......zei hij......

Vrijdag gaan we een weekend naar huis om te kijken of we daar nog tegen dingen aanlopen wat nog niet zo handig gaat of wat we missen.

Dit was het weer  voor nu.

Op aanraden van de fysio hier een vraagje.
Mensen vragen vaak kan ik wat  voor jullie meenemen, of geven bij thuiskomst een mooie bos bloemen.
Nou wil Lazlo graag zo'n fiets voor thuis hebben om daar lekker  verder te kunnen revalideren.

Onze vraag is dus om het geld voor de bloemen en alle andere lieve dingen in een envelop te doen zodat we dit bij de fiets kunnen leggen.
Want deze is natuurlijk weer extreem duur.

Ik vind dit best gek om te vragen, maar op aanraden toch maar  gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten