Free counter and web stats

donderdag 9 mei 2013

Een "halve" vader en zoon dag....

Tja, dan kan ik niet achterblijven natuurlijk!

Normaal gesproken zit ik hier op dinsdag en vrijdag.
Maar omdat het vandaag hemelvaartsdag is, ben ik vandaag ook vrij.
Dus besloten om vandaag te gaan in plaats van morgen.

Tenminste...... Dat was de bedoeling.
Ik loop deze week calamiteitenwacht en vanmorgen kreeg ik een telefoontje van een calamiteit op het amsterdam-rijnkanaal.
Dus even een zoekactie en eind van de middag toch nog naar het ziekenhuis om Jolanda af te lossen.

Vandaag ook geen sponzenwissel in verband met hemelvaart. Deze is uitgesteld naar morgen.
Vanmiddag heeft Lazlo wel weer een stukje gelopen.

Het is net zondag,......   Lekker rustig.

3 opmerkingen:

  1. Relaxed samen met je zoon zitten vind ik ook goed nieuws vandaag Jacques :-) kus kus voor allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker toch een beetje zondag houden? En Lazlo, goed dat je weer gelopen hebt. Hopen maar, telkens een stukje verder.
    Slaap lekker, heel veel liefs. Joke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slaap lekker x Arianne

    BeantwoordenVerwijderen