Free counter and web stats

donderdag 28 februari 2013

Een rustige donderdag

Weer een rustige nacht gehad met lekker veel slaap.

Vandaag is er verder niet veel gebeurd, de gewone doktersronde waar de dokters eigenlijk geen nieuws te melden hadden.

Een bezoekje van de dieettiste waar mee is afgesproken om te proberen zoveel mogelijk eiwitrijke voedingsstoffen te eten.

Pijnteam is nog even langs geweest en de pijnstillers zijn iets omlaag gezet op eigen verzoek van Lazlo.
Dit omdat hij soms een beetje draaierig was.
Dit staat nu al bijna een halve dag op de lagere stand en tot nu toe  gaat dit erg goed.

Morgen weer de sponzen wisselen, we hebben nog geen idee hoe laat dit gaat gebeuren.
Hopelijk is dit net zo vroeg als de laatste keer en heeft Lazlo hier net zo weinig last van.

Helaas was ik niet eerder in staat om een stukje te plaatsen, door computer klunzigheid van mijn kant en daarna kregen we bezoek.
Morgen hopelijk weer een berichtje op een vroeger tijdstip.

3 opmerkingen:

  1. Nou dat was lang wachten op je bericht! Gelukkig is het goed en rustig nieuws! op naar morgen met weer heel goed nieuws!! Ik duim.. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Lazlo, een rustige dag gehad...klinkt goed! Vannacht weer lekker slapen en op krachten komen. Morgen zijn natuurlijk de sponzen kraakhelder en schoon!

    veel liefs, Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Lazlo, succes vandaag met het vervangen van de sponzen. En goed te lezen dat ik niet met naam en toenaam de schuld kreeg van de late berichtje op het blog door mijn bezoek ;-) Xxx Nancy

    BeantwoordenVerwijderen