Free counter and web stats

donderdag 12 augustus 2010

Yes, yes, yes!!!! Eindelijk weekend-verlof!

Yes!!

Eind van de middag kwam de arts langs om te vertellen dat de drain er uit mocht.
Er was op de foto te zien dat er weinig vocht meer bijgekomen was en ook uit de drain is na vanmorgen geen vocht meer gekomen.

Morgenochtend na het bloedprikken mag ik eindelijk na bijna 6 weken, voor een weekendje naar huis.
Ik ben benieuwd hoe mijn kamer er nu uitziet, want die schijnt aardig verbouwd te zijn. (Waarvoor dank, ook namens mijn ouders).

Zondagavond mag ik me weer melden in mijn inmiddels vertrouwde kamertje in het EMC.

Maandag gaan ze dan kijken of er vocht bijgekomen is, en mocht dat het geval zijn, dan wordt er onderhuids een draintje geplaatst die dan kan blijven zitten.
Dan hoeft er niet elke keer een drain geplaatst te worden, maar kunnen ze me gewoon aftappen via dat draintje.

Maandag ook nog een uitje naar de " Daniel" voor wat aanpassingen aan het masker en dan dinsdag de eerste keer bestralen.

Dat belooft dus een spannende week te worden.

Maandag wordt ook bekeken of ik nog een paar dagen mag blijven logeren in het ziekenhuis of dat ze mij naar huis kunnen sturen om dan elke dag eventjes langs te komen voor de bestraling.

14 opmerkingen:

  1. Spannend hoor, allemaal!
    Dr. v H. en Dr. C heb ik ook, dr. v H. is mijn Transplantman!
    Ik hoop dat de behandelingen allemaal gaan werken voor je en dat je geen drain meer hoeft, zou ook fijn zijn!
    Jij ligt ook boven toch? Toch niet op zaal mag ik hopen?!!
    x, Djuna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Laz,

    Ik hoop natuurlijk net als iedereen dat het weer in orde komt allemaal.
    Ik heb veel respect voor je blog, dat je het uitgebreid verteld!
    Heel veel sterkte en hopelijk tot snel.

    Xx Sharon Kooij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lazlo,

    Wat fijn om te lezen dat je een weekendje naar huis mag. We hopen dat de behandelingen goed aan gaan slaan zodat het wat tot stilstand komt.
    We houden elke dag bij hoe het met je gaat.
    Geniet lekker van je weekendje thuis.

    Groetjes Wilco en Jeanet en de uk's

    PS Laurian mis je wel heel erg aan de noordweg... Hij vraag ook telkens weer of je al thuis ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He laz,

    Wat super om te horen!
    Eindelijk weer lekker je eigen bed in duiken, lekker op de bank hangen, misschien ook wel even langs de mac :P haha,
    Geniet er van.
    Hopelijk weer tot snel.

    Groetjes kirsten & Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yes yes yes! Wat een geweldig nieuws!
    Slaap lekker voor straks en dan morgen heerlijk naar huis:-)

    Groetjes en een dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lazlo wat een geweldig nieuws voor jou en natuurlijk ook voor die fantastische ouders en zus van je. We denken aan je
    Heel veel lieve groetjes van de Hersbach(en)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Laz,

    Geweldig man dat je dit weekend naar huis mag!
    Geniet er lekker van, ook voor je ouders en je zus. En tot snel.

    Groetjes de Vuggies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. YYYYEEEAAAHHH!!!!It's great!!!
    We zien je morgen.

    Liefs van de hele familie van der Zijde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel veel plezier thuis...en dat je maar lekker verwend mag worden..wat staat er op het menu?? mac , gevulde koeken!!..have fun..dikke kus knuffel van ons allemaal vanuit curacao

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig nieuws zeg!!
    We hopen dat het nu de goede kant op zal blijven gaan, We duimen voor je, en denken aan jullie!!
    veel liefs Cor, Corina, Natashja en Joeri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lazlo,
    kwam via de weblog van MissPiggy op jou weblog. Ik heb je blogs gelezen, echt bizar gewoon! Wat jou ineens in het laatste jaar allemaal is overkomen, ik bewonder het hoe je er in je blogs over verteld. Ik ben ook onder controle in het EMC (vanwege cf), oja en kamer 203 is mij ook wel bekend. Dat is toch een eenpersoonskamer dacht ik? Ik wens je in ieder geval veel sterkte, en een goed weekend. Fijn dat je even naar huis mag.
    Groetjes Claudia Huijzen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed nieuws Lazlo thuis voel je je altijd beter ondanks de omstandigheden. Veel plezier dit weekend thuis en veel sterkte toegewenst de komende tijd voor jou en natuurlijk ook voor je ouders en je zus.
    Veel liefs Jan en Yvette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk nieuws !! geniet ervan jongen en J&J ook natuurlijk, je private roomservice team en zomeer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hi Lazlo!
    wat een heerlijk nieuws dat je even naar huis mag! hopen dat er goed nieuws blijft komen!
    heel veel sterkte nog de komende tijd!
    Liefs, Iris vd Velden

    BeantwoordenVerwijderen